۱۳۸۶ اسفند ۲۳, پنجشنبه

انتخاب برترین وبلاگ های زیست محیطی

فرزند ایران یک نظر سنجی ترتیب داده است برای انتخاب بهترین وبلاگ های زیست محیطی . حداقل نتیجه ی این کار این است که شمار بیشتری از اهالی وبلاگستان با تارنماهایی که بیشتر محیط زیستی می نویسند آشنا خواهند شد. این نظر سنجی با پیشنهاد انتخاب از میان 10 وبلاگ شروع شده است که فکر می کنم اینجای کار اشکال دارد. معلوم نیست که این ده وبلاگ ( که دور روزگاران هم در میانشان است ) با توجه به چه شاخص هایی تایید صلاحیت شده اند تا کاندیدای نظر سنجی شوند (نا گفته پیداست که من به همه دوستان این فهرست ده گانه علاقمندم ). فکر می کنم بهتر است که در چنین اقدامی به همه کسانی که فکر می کنند محیط زیستی می نویسند که فکر می کنم حداقل 70 -80 تا تارنما هستند شانس شرکت داده شود. و این به هدف اصلی چنین رویدادی کمک می کند که همانا آشنا سازی مخاطبان بیشتری با اهالی دهکده ی زیست محیطی هاست. البته این شانس داده شده است یعنی شما می توانید کاندیداهایتان را در قسمت نظرهای پست مربوطه وارد کنید ولی یک جوری فکر می کنم در نخستین فهرست بایستی تعداد بیشتری نوشته شود . شاید بد نباشد که با فهرست نهایی سال گذشته ی آقای فرداد دولتشاهی شروع شود به هر حال از فرزند ایران تشکر می کنم و امیدوارم هر چه زودتر سامانه ای طراحی کنند که همه دوستان بتوانند کاندیداهایشان را برای این نظر سنجی / مسابقه معرفی کنند.

 
UA-1860095-1