۱۳۸۸ اردیبهشت ۲, چهارشنبه

مدیریت پارکینگ در شهر من

آقا این چه مسخره بازیه؟ این چه طر ز مدیریت پارکینگه ؟
اگر اعتراضی دارید بروید به دفتر پارکینگ.
البته که می روم مسخره بازی نیست که . یک ربع علاف شدیم دم در تا بیاییم توی پارکینگ . اینجا هم که هر که هر که است. معلوم نیست جای خالیتان کجاست . شما که نمی توانید یک پارکینگ را اداره کنید خوب تعطیلش کنید خلاص. یک ربع طول کشید تا بیایم توالان هم حدود 20 دقیقه است که دراین پارکینگ بی صاحاب دنبال جای خالی می گردیم.
آقا ما دم درگفتیم که جا نیست و می توانید بدون پرداخت خارج شوید.
ما که نشنیدیم. برفرض هم که گفته باشید دلیل نمی شود .شما می توانید این چند کلمه را با زبان فارسی روی یک تکه مقوا با خط درشت بنویسید و روی درب ورودی پارکینگ بچسبانید این که موشک هوا کردن نیست.
تازه اگر جا ندارید پس چرا در را می بندید و هر 10 دقیقه باز می کنید. چرا مردم را علاف و مسخره می کنید خوب در را بازکنید مامور بگذارید مردم را به خروجی راهنمایی کنند.
به دفتر پارکینگ می رویم دونفر جوان که احتمالا مدیران پارکینگ هستند در حال گپ زدن هستند. همه ی حرف ها را تکرار می کنیم. می گویند اگر اعتراضی دارید با سازمان تماس بگیرید. می گویند می توانید بدون پرداخت خارج شوید می گویم معلوم است که بدون پرداخت خارج می شوم. می گویم مدیریت ضعیف است که منابع سرزمین را هدرمی رود اینجا که پارکینگ داریم تعداد زیادی هم کارگر پارکینگ داریم ولی مدیر برنامه ندارد و بالای سرشان نیست همین می شود که هست. مردم هم عادت کرده اند به اینگونه مدیریت کم هوش منابع. از پارکینگ خارج می شویم . همراهم می گوید من که از اول گفتم قاچاقی به محدوده طرح ترافیک وارد شویم و ازخیر پارک کردن در پارکینگ ایستگاه متروی میرداماد بگذریم. یک ساعت را از دست دادیم اگر قاچاقی رفته بودیم الان در راه برگشت به خانه بودیم تازه اگر جریمه می شدیم جریمه اش 13 هزار تومان بود. می ارزید. جوابی برایش ندارم خودم رابه نشنیدن میزنم آماده می شوم برای دعوای بعدی . . .

 
UA-1860095-1