۱۳۸۶ آذر ۱۷, شنبه

گزارش درسی

فقط ده روز به پايان کلاس هام باقی مونده . بله درست شنيديد تا ده روزه ديگه کلاس های مقطع دکترا تمام خواهد شد. فقط يک امتحان جامع می مونه و يک پايان نامه ناقابل.امتحان جامع روز ۱۵ خرداد روز جهانی محيط زيسته . البته هيچ ربطی به روز جهانی محيط زيست يا تولد بنده نداره فقط يک روزيه که از يک سال قبل اعلام شده.دو تا پروژه آخر ترم دارم ( از پنج پروژه دوتاش مونده) که بد جوری توش گير کردم . يکيش مربوط به درس جی آی اس و يکيش هم متا آناليز که يک روش آماری نوين در مطالعات سيستماتيکه. فعلا سه روزه که پروژه جی آی اس در دست اقدامه. داده ها مرتبه ولی جواب نمی ده. ترم بعد يعنی از ژانويه می رم هاروارد برای يک دوره فشرده مطالعاتی قراره يک سری کار محاسباتی برای کار با شاخص های آماری ياد بگيرم و در يک پروژه در خصوص بررسی زمينه ها ی اقتصادی اجتماعی تصادفات رانندگی کمک کنم. ترم بعد با دو تا از استادان بنام رشته امان هم برای تدريس درس بهداشت بين المللی در کشورهای در حال توسعه در دانشگاه بستون همکاری خواهم کرد. الآن در کتابخانه هستم و برای تکميل پروژه جی آی اس به چه کنم چه کنم افتادم . فقط ده روز تا پايان کلاس ها باقی است و اين انرژی می ده.

 
UA-1860095-1