۱۳۸۶ تیر ۱۲, سه‌شنبه

طبيبا ن تروريست


همچنانکه در خبرها خوانده ايد تعدادی پزشک از کشورهای عراق و اردن متهمند که درحملات تروريستی فرودگاه گلاسکو و بمب گذاری های ميدان پيکادلی و هی مارکت لندن مشارکت داشته اند.
فکر می کنم که جامعه پزشکی جهانی با شنيدن اين خبر دچار شوک شده و انگشت حيرت به دهان گرفته. مگر می شود طبيبی که برای نجات جان انسان ها فارغ از هر نژاد و مذهب و مسلکی که باشد سوگند خورده است چنين خيره سرانه و ابلهانه برا ی کشتن انسان های بيگناه اقدام کند.

شب گذشته کلاس ارزيابی طرح های بهداشتی داشتيم . اين کلاس از ساعت ۵.۳۰ بعدازظهر تا ۹ شب ادامه دارد. ما ۹ نفر همشاگرديم . در پايان کلاس يکی از دوستان آمريکايی به نام کريس به طعنه گفت شنيده ای که چند طبيب ايرانی در لندن بمب گذاشته اند. گفتم امکان ندارد . کريس جان من يکی که خوره سايت های خبری هستم قبل از کلاس هم اخبار بی بی سی را خوانده ام . گفتم دوست عزيز اخبار يک سويه رسانه های آنچنانی را فراموش کن . اگر همه دنيا را بگردی نام حتی یک ايرانی در ميان تروريست های ۱۱ سپتامبر و بعداز آن را پيدا نمی کنی حالا اگر بعضی از مديران مملکت ما ناشی هستند و با سخنرانی های غير مسوولانه برای رسانه های آنچنانی خوراک تهيه می کنند چيز ديگری است ولی لطفا حساب ايرانی ها را از تروريست های معلوم الحال جدا کنيد.

بعداز کلاس با شک وترديد دوباره سايت ها را گشتم اثری از نام پزشکان تروريست ايرانی در رسانه ها نبود . اين دفعه يک ای ميل طلبکارانه برا ی کريس فرستادم گفتم به عنوان يک پزشک خاورميانه اي شرمنده افکار عمومی هستم ولی اين دوستان متهم شهروندانی از عراق و اردن هستند که اتفاقا دوستان صميمی غرب هستند در اين روزها.

 
UA-1860095-1