۱۳۸۶ مرداد ۱۰, چهارشنبه

پراکنده

نظرسنجی ضرورت راه اندازی تارنمای گروهی برای گزارش موارد نقض اصل پنجاهم قانون اساسی هم روز گذشته به پایان رسید. تا میانه راه نظرسنجی 11 نفر از دوستان محبت کرده و به نظرسنجی پاسخ داده بودند. تا اینکه با لطف جناب درویش و فراخوان مجدد در نهایت 46 نفر پاسخ دادند. 35 نفر کاملا موافقند، 8 نفر موافق و سه نفر هم درمرز موافقت و مخالفت قرارمی گیرند. با توجه به اینکه کسی مخالف نیست بنابراین در مجموع زمینه انجام این کار درمیان اهالی بلاگستان فراهم است.

روزگذشته در هر دو سامانه پرشین بلاگ و بلاگفا ثبت نام کردم تا با یکی شروع کنم . پس از ثبت نام اولیه سیستم گفت که به نشانی شما یک ای میل ارسا ل خواهد شد. هنوز که ای میلی دریافت نکرده ام. به هر حال ما که آماده ایم.

گزارش مژگان جمشیدی ازجلسه شورای شهر و دستگاهها برای بررسی تخریب پارک ملی خجیرحاوی نکات هراس انگیزی از عدم توجه به تعهدات کشور دربیانیه ریو و کنفرانس سران در ژوهانسبورگ(WSSD) است. همچنین دراین دعوا جای کمیته ملی توسعه پایدار خالی است . راستی کسی از این کمیته خبری دارد.

گرگ خاکستری برای اهداء خون به صورت جمعی فراخوان داده است. کار خوبی است هم سرمایه اجتماعی را افزایش می دهد و هم اینکه برسلامت خون دهنده اثر مثبت دارد.

وبلاگ دوستداران حیوانات هم چهار ساله شد. به سپهرسلیمی به خاطر مداومت درنوشتن و پایداری تارنما یش تبریک می گوییم.
شاید روزی نه چندان دور در جلوی صفحه کامپیوتر که آن روزیک ورق نازک است که لوله می کنیم و مثل روزنامه در دستمان می گیریم بنشینیم و فکر کنیم در مورد کلماتی که می خواهیم در تارنمایمان منتشر کنیم و کلمات روی صفحه بنشینند بدون فشار دکمه ای . و آن روز تولد 20 سالگی تارنمای دوستداران حیوانات را تبریک بگوییم دخترم معمولا می گه : Use your imagination Dad.

 
UA-1860095-1