۱۳۸۶ فروردین ۱۳, دوشنبه

کتابهای ضبط شده


در حال حاضرسرگرم خواندن، ببخشید گوش دادن به کتاب زندگی من، نوشته پرزیدنت کلینتون هستم. کتاب بسیارجالبی است به ویژه که دراین کتاب با داستان زندگی کودکی از خانواده ای فقیرآشنا می شویم که داستان زندگیش را می سازد. درواقع می خواهم به پدیده کتابهای ضبط شده در اینجا اشاره کنم . درواقع شما می توانید بسیاری ازکتابهای پرطرفداررا به صورت ضبط شده گوش بدهید. نکته جالب دردست بودن این امکان برای عموم شهروندان است. یک سی دی پلیردر فروشگاه وال مارت 10-15 دلاراست و این درحالی است که بلیط متروی درون شهری 2 دلارو اتوبوس درون شهری 1.5 دلاراست. بنابراین اکثرمردم توان تهیه سی دی پلیررا دارند. کتاب ضبط شده را هم می توان به صورت رایگان ازکتابخانه عمومی شهربه امانت گرفت. برای رفتن به دانشگاه به مدت یک ساعت مسافر مترو و اتوبوس هستم. بنابراین حداقل هرروز دو ساعت دررفت و آمدم . با وجود کتابهای ضبط شده این وقت شیرین ترین اوقات هرروز من است. امیدوارم درایران هم چنین امکانی فراهم شود، به ویژه در شهر تهران با وقت زیادی که برای مسافرت شهری صرف می کنیم

 
UA-1860095-1