۱۳۸۶ اردیبهشت ۹, یکشنبه

ادامه داستان های جبهه سبز



تا بیستم اردیبهشت ماه درگیر برنامه های ترم جاری هستم. دردو هفته آینده، دوتا پرزنتیشن دارم، دوتا مقاله، یک خلاصه مقاله، دوتا امتحان آخرترم و یک یادداشت سیاست . این یادداشت های سیاست درواقع توصیه های کارشناسی در موضوعات فنی است به سیاستگزاران. یادداشت من درباره سخنرانی آقای احمدی نژاد است در مورد لزوم افزایش جمعیت وتغییر سیاست جمعیتی کنونی کشور. همانطورکه می دانید ایران یکی از موفق ترین سیاست های جمعیتی را در دو دهه اخیر درجهان داشته است . در این یادداشت توصیه می کنیم که به صلاح کشورنیست که سیاست جمعیتی کنونی را تغییر دهد و باتوجه به این که خانواده کوچک یکی از هنجارهای کنونی فرهنگ ایرانی است درصورت تغییر سیاست جمعیتی این سیاست اجرایی نیست.

قصد دارم از فردای پایان این ترم و قبل ازترم تابستان که از اول خرداد آغاز می شود چند بخش از داستان های تاسیس جبهه سبز را تحریر کنم . اگر در بلاگستان کم رنگ هستم و برای دوستان کمترکامنت می گذارم به خاطر حجم بالای وظایف دانشجویی است. همیشه سبزباشید.

 
UA-1860095-1